„ Az élet álom, tedd valósággá! ” Teréz anya

Szlovénia – Vogel, Slap Savice

Bledből utaztunk el a Vogel hegyhez és a közelében található vízeséshez, a Slap Savice-hez. Míg az előbbihez egy felvonó visz fel, az utóbbihoz 40 emeletnyi lépcső megmészásával juthatunk fel. Nem számoltuk meg ugyan, így pontos lépcsőszámot biztosan nem tudok mondani, de az órám méri az emeleteket, innen a 40-es szám. 🙂 A rengetek lépcső az erdőben segíti a felfelé haladást. Közben pihenőhelyekkel, ahol nézelődésnek álcázhatjuk a pihenést. 🙂 De van is miben gyönyörödni már felfelé menet is. A vízesés színeit nehéz szavakkal visszaadni. Gyönyörű látvány, megéri a fáradtságot 🙂

A Vogel hegyre gyors, 2 perc alatt felérő 80 utas befogadására képes felvonó visz fel. Vagy legalábbis mi ezt a könnyebb változatot választottuk. 🙂

Fent behavazott sípályák és ragyogó napsütés fogadott. Nagy élmény volt ez nekem, mert még soha nem jártam így sípályán. Na jó, kirándultám már a Mátrában, s a sípályán másztunk felfelé, illetve egyszer Romániában is voltam ilyen helyen, de egyik sem téli behavazott, síelős napon volt. Jó volt látni a síelőket, kissé irigykedve néztem őket, sajnáltam, hogy én nem tudok sielni. Sétáltunk egy nagyot, majd egy napos teraszon megebédeltünk.

Megosztás

Share on facebook
Share on pinterest
Share on email
Share on whatsapp

Related Posts

Tisza-tó – 2. nap

Tiszafüred -Poroszló Hétfőn a megszokás hamar ébresztett, így komótos készülődés után (a reggeli úszást kihagyva – nem akartunk belefagyni a vízbe 😀 ) elindultunk egy

tisza-tó térkép

Tisza-tó – 1. nap

Vasárnap délután 4 körül tudtunk indulni Budapestről. Első utunk az autóval a Tiszafüredi szállásunkhoz vezetett, mert az apartman hotel recepciója csak 17 óráig van nyitva.

#gyereveleménsemmegyek

“gyereveleménsemegyeksehova” Tegnap egy “karantén koncerten”, pontosabban egy Dj videopartiján hallottam e mondatot. Nagyon megtetszett, mert benne van egyrészről a #maradjotthon de mégis az összefogást is

Szlovénia – Vogel, Slap Savice

Bledi tó

Szlovénia – Bled

Az év utolsó napjaiban jött az ötlet, hogy menjünk valahová a hegyekbe pár napra pihenni. Sokat hallottam már Szlovénia szépségeiről, így a keresgélésben hamar az

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.